reunion & tacos

Förra veckan var det lite av en reunion för tjejerna jag lärt känna under min högskoleperiod, några har flyttat tillbaka till sina hemstäder medan andra valt att flytta till Gbg och andra orter. Det var kul att få se de flesta igen, dock kunde jag bara vara med på fredagskvällen då vi hade spelkväll med tacos och mycket snack!
.
.
 Denna helgen ser inte alls lika fullspäckad ut, var på en snabbvisit i Lidköping i fredags då jag och Karin gjorde misstaget att åka förbi Delicato outlet, blev typ 50 bollar, varav nästan alla är uppätna! :P Och igår var det ett långt arbetspass på Willys, inget mig emot. Idag däremot ska jag hålla i ett 45 minuters indoor pass i City då Sara fortfarande är förskyld. Så vi ses väl snart i indoor salen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0