Jennifer 22 år!

Helgen har varit helt underbar, mycket jobb, men även en taco kväll i Vargön och skönt lördagshänh med mina tjejer! :)
.
Lite härlig afterwork med tacos i Vargön hos Karin och Alex.
.
Lördag kväll var det födelsedagsfest hos Jennifer som även hon nu har fyllt hela 22! :) Grattis tösen!
.
Det blev en kväll med bara cola för mig, då jobb väntade på mig klockan 7.30 på söndagsmorgonen.
.
Helgen avslutades perfekt med att jag höll i ett indoor pass och en timmes yoga på det!
.
Nu laddar jag batterierna för morgondagen. Tvättat mig ren med Descutan ett antal gånger idag, dock känner jag mig inte så ren då jag inte får varken smörja in mig eller ha deoderant, och håret känns som svinto! Åh, om några timmar kommer jag rulla in i operationssalen! Samtidigt som jag vill detta så kan jag inte undgå att bli lite nervös. Jag kommer inte kunna hålla i mina indoor pass de närmsta 3 veckorna. Kommer sakna dem så, men sen kommer jag tillbaka med helt nytt, bättre pass!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0