oflyt som ska vända

Jag har inte varit direkt on the mood för att skriva inlägg det senaste. Så mycket oflyt jag haft det senaste finns inte, en p-bot, kört in i grannens bil, åkt dit för fortkörning, har en bil som inte gick igenom besiktningen (som rostar isär), så nu för att vända på mitt liv har jag köpt en cykel. Inte nog med det, tappat min mobil från andra våningen så att skärmen ser ut som ett krigsfält. Men den funkar, så ska inte klaga! Sen självklart har det hänt mö roligt, åkt till Ullared med brudarna och tröstshoppat lite. Mer om det kommer upp senare. Nu ska jag ta racercykeln till skolan och plugga litt! Ha en riktigt bra dag nu gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0