nödvändigt.. och en flygresa!

Efter att ha försökt få Emil att köra mig till Överby i över en vecka nu, fick jag till slut be mamma. Det var ett tag sen man fick fråga mamma om skjuss. hehe (För er som missat, min bil är PAJJ och kommer troligtvis aldrig kunna återupplivas igen) På grund av min väldigt uppstramade budget blev det enbart dessa:
.
Jag kunde med att unna mig denna ynka topp för bara 99;- //H&M
.
Och lite nödvändigheter i form av olja från Joico K-pak serien 349;- //BELLBOX
Och dagcreme från ACO Face young 89;- //Apoteket
.
Min uppstramade budget kanske beror främst just nu på..
ATT VI VAR PÅ RESIA IDAG OCH BETALADE FLYGRESAN TILL NICE DEN 9 JUNI! FRANSKA RIVIERAN HERE WE COME! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0