Elly Coated Zip Jeans

Suttit hela kvällen och kollat i modetidningar och efter det kollat runt på nätet efter snyggt, nu är jag såå sugen på shopping. Har varit inne i en riktig svacka nu ett tag. Kan nog bero på största del av att min adressändring inte riktigt funkat som den ska, så har inte fått post (tidningar=insperation) på typ 3-4 veckor. Samt att ekonomin har inte sett så ljus ut, är den någonsin det under vintern? No!
Kanske att man har hittat insperationen nu när alla vårkläder kommit, man saknar tider då man inte behöver ha på mig lika mycket och inte stora vinterjackor som täcker! Helt enkelt; I'm back in action!

Jag har länge vart på jakt efter ett par skinbrallor sen mina leggins med skinnlappar på knäna börjar spricka i sömmarna av sltage, och kanske lite viktökning. Jag hittade förra veckan exakt ett par sådana som jag hade tänkte mig på GinaTricot med fickor baktill och dragkedja framtill och längs ankeln. Superhett, Elly Coated Zip Jeans för bara 599;-. Så nu har jag beställt lite koftor till mina byxor, i väntan på våren. För med 12 minus är det lite svårt att börja använda vårinspererade kläder må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0