VANN spa

Har avnjutit en underbar mini-spaweekend med min pojkvän på VANN spa.
Eftersom han jobbar eftermiddag hela nästa vecka så kan vi inte fira Alla hjärtans dag tillsammans. Personligen är jag inte mycket för det, om jag ska va riktigt ärlig så tyckte jag att det skulle bli riktigt skönt att han jobbar eftermiddag nästa vecka, så att man skulle slippa denna överreklamerade dag. Jag trodde även att han var den som inte tänkte på dagar som den. Så ni förstår att jag blev överraskad när han kläckte idén om spaweekend! Det är ju inget man säger nej till. Jag tycker nu i efterhand att det var riktigt mysigt och romantiskt, can't get enough!
Vår spaweekend började bra (eller inte). Emil hade inte packat, och 10 minuter innan vi ska åka så testar han sina badshorts, som inte passar! Nog med att vi var sena, nu var vi tvugna att köpa badshorts någon stans på vägen. Men med den rallybil vi hade så kom vi just in time till våra spabehandlingar, Emil fick hans massage och jag min pedikyr av fötter. Vilket var awesome by the way, mina fötter är lena som en barnarumpa!
Efter våra avslappnande behandlingar besökte vi spaavdelningen som bjöds på en stor varmvattensbassäng och andra närliggande "rum" av pooler, alla rum hade olika teman. Ex. Djävulens gryta, Himmelsbadet, Skogspoolen, Blombad, Isvattenspool etc.
Vi spelade lite biljard i lobbyn innan middagen senare på kvällen, jag var inte så pjåkig faktiskt, låg efter med en boll oftast!
Min taktik att ligga på bordet!
Middagen som vi båda hade väntat på var väl mindre, ja, vad ska man säga, MINDRE! Den lilla maten som serverades kom på stora tallrikar, som Emil uttryckte det, mer tallrik än vad det var mat! Det var säkert jättegott och uppskattat av många, men inte av vanliga Svenssons som mig och Emil. Inte nog med det, det var det enda som serverades, man kunde inte välja något annan, deras meny bestod av en rätt!
Bortsett från allt det var det vackert, grym atmosfär. Stora panorama fönster ut mot vattnet i restaurang- och laungeavdelningen samt i bastun! Rätt awesome och sitta där och bara blicka ut över det istäckta vattnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0