Battleship

Jag har glömt att nämna att jag var på bio här om veckan, Battleship!
Den är en av många filmer där jorden attakeras av utomjordingar. Men jag vill ändå påstå att den var en av de bättre och utmärkte sig från alla de andra.
.
.
Bröderna Hopper, som spelas av Alexander Skarsgård och Taylor Kitsch, har en lite strulig relation. Alexander som är marinsoldat värvar sin bror för att hjälpa honom att få ordning på sitt liv. Under tiden försöker vi här på jorden skicka ut en signal till en planet som har liknande atmosfär som vår egen, och därvid hoppas på svar om det finns liv. Och det finns det som ni säkert kunde lista ut. De kommer till jorden med sina högteknologiska vapen i jakt på en ny planet att bo på. Med sina battleships befinner sig bröderna mitt i en krigszon med sina vänner (Rihanna m.fl.) Jag vill bara tillägga att Rihanna gjorde en grym insats som marinsoldat. Hon var så grym, diggart'
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0