Flywire

Dagen innan omtenta i Externredovisning och jag får inte in något mer nu. Tyckte att det passa bra med en liten shoppingrunda. :)
.
Jag var på jakt efter ett par nya skor som jag kan ha när jag tränar. Dom jag köpte i höstas var så dåliga, dom var allt för hårda, följde inte foten och det kändes som jag skulle tappa skorna hela tiden. Där får man för att man köpte det billigaste paret. Så nu valde jag att avancera och våga lägga lite extra pengar på ett par.
.
Nike FreeXT Flywire 1199;- / TEAMSPORTIA
.

Halsband ord. 249;- (jag fick det för 170;- då det var den sista och utan etikett) / VEROMODA
.
Byxa i korall med dragkedja 349;- / VEROMODA
.
Alla har dom, så då måste jag också det. Jag har dratt mig för att köpa byxor det senaste eftersom det inte är roligt att köpa det när man gått upp lite det senaste, allt sitter så jäklans tajt och ändå så fortsätter man att tvinga sig i den gamla storleken. Okej, om jag gått och blivit en medium/large, jag kommer va en jäkla snygg medium/large.... så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0