Pirates of The Caribbean On Strangers Tides

Igår var det premiären av Pirates of the Caribbean On Stranges Tides och inte missar jag den heller! ;)
Denna film utspelar sig innan de tidigare filmer som gjorts. Och jag hade lite svårt att koppla. Men det är väl inte så ovanligt, det är mig vi pratar om! :P hehe Men hör här, i ettan har ju Kapten Barbossa The Black Pearl, i slutet av denna film har Jack Sparrow den.. hmm!?

Det finns inte så mycket att säga om denna film. Den är som alla de andra, de letar efter en saktt, alla vill åt den, fast av olika orsaker. Jag tyckte inte filmen var så bra faktiskt. För mesta dels var den så utdragen, 2 timmar och 20 minuter! Och det är så många pirater och kaptener man skulle hålla koll på. 

Vi kan ju säga såhär att Jack Sparrow gör hela filmen!


Kommentarer
Postat av: OJALA

hahah, men du vet att Black Pearl är ju Jacks från början Patte? det får man ju reda på i ettan, det har alltid varit hans, men Barbossa gjorde ju myteri mot honom och stal den typ. Så de slåss alltid om den för de anser båda att det är deras;) jag älskade den (såklart) men den kan nog inte mäta sig med de 3 andra direkt. men bara att få se Jack igen upprepa sina korkade impulsdrag och höra den där musiken, var ju helt fantastiskt! :D såg du slutscenen efter eftertexterna i hope? :)

2011-05-19 @ 15:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0