Fast and Furious 5

Igår lyckades jag få med de andra på bio, jag har ju väntat så på Fast and Furious 5 eller Fast five som den också heter tydligen! :) Och jag kan säga er att den var så grym! Det var inte så mycket snygga bilar som de har varit i de tidigare filmerna, men fortfarande fartfylld! Det var mer personliga relationer inblandade och mycket humor tack vare Tyrese Gibson, den uppkäftige men rolige negern! :D Häftigt att de lyckats få med roller som varit med i de tidigare filmerna. Man fick lite känslan av att detta var ett avslut, vilket jag blir ledsen av, blir det inga fler filmer, ingen mer Dominic Toretto?! :(



Nu kanske jag avslöjar filmen lite, men en nackdel var slutet då de kör runt på ett kassaskåp som väger flera ton bakom sina bilar, till en början verkar den väldigt tung. Sen helt plötsligt kan den dras av bara en bil, och den åker genom byggnader, och bilarna klarar av att dra den genom betongbyggnader? Att inte bilarnas bakändar lossnar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0