marknadsföring med till gymmet

Blev man hjärntvättad inatt eller?!

Jag står på crosstrainern imorses då tanten på rullbandet bredvid mig frågar vad jag sjunger. Jag kommer på mig själv att jag mumlar om hur man ska ta itu med marknadsföring av ogripbara tjänster, de olika nivåerna av kundinvolvering, hur effektiv kundinvolvering är, hur bra det är att tilläggstjänsterna funkar separat och tillsammans med kärntjänsten, vilka distributionsflöden det finns, fiskbensdiagram, skillnaden mellan blueprinting och flowcharting, de 7 nyckelbesluten en ledning måste ställa sig innan de sätter priset, vad priset på en tjänst kan baseras på, hur man ska kunna höja bruttovärdet för kunden, hur tjänstemiljön påverkar uppfattningen av tjänstens kvalitet....

Räcker det att kunna inför tentan tro? Om det ändå vore så bra.. :/ Nu ska jag tillbaka till min sammanfattning om jag vill få något gjort någon gång.. För sen väntas det besiktning av "RallyCorsan"! ;) Och även en fika med Issa som äntligen kommit hem! Gav ifrån mig ett tjut när hon ringde igår och sa att hon var hemma! Happytime! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0