sjukling utan skumbananer

Meningen var ju att jag skulle ut i helgen, men det blev lugna hemmakvällar. Fredagen slutade i sängen redan vid 9-tiden. Lördagen satt jag i min bagagelucka i Corsan då jag fick för mig att tona rutorna. Vilket blev helt misslyckat! Nu ligger jag i min säng och gjort det i princip sen i lördags. Usch!! Lever på alvedon, ipren, ibumetin, c-vitaminer och lite naproxen. Och då pratar vi om Patte, hon som aldrig knaprar tabeller, inte äns om hon har världens migrän! :P haha Jag vet att jag är bortskämd när jag säger detta, men det finns ingen med skumbananer här. :/


Så till alla er som inte hört något ifrån mig eller som jag inte svarat, jag är inte död! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0