ute i stugan

Förlåt för den extremt usla uppdateringen! Jag har haft.. vad det nu kallas.. SEMESTER! :P hehe Men nu är jag tillbaka som vanligt igen.. tror jag. :) Jag lovar att jag ska dra upp bilder från min födelsedag, min USA-tripp med Issa och Corny, den impulsartade roadtrippen till Halmstad med Emil och co., min LILLA mc-olycka, heldag på Liseberg, ja, det var nog allt som hänt! :P

Ska snart gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon och jobba. Men tänkte bara lägga ut lite bilder från dagens utflykt med familjen Lindell ute i deras stuga. :)
Lånade Björns bil (då jag inte tänker riskera att fastna vid vägkanten med Corsan) och åkte ut till Lindells stuga igår efter jobbet. Det var jättetrevligt, vi drack och åt grillat. Emil hade gjort sin egna marinad.. wowza! ;) hehe


Här har vi Nils som provsitter Emils Lexus, "vi åkte till Gbg och köpte lördagsgodis"! ;) hehe
Emil fick sitta i baksätet.



Idag var det heldag på stranden med hela Lindell-skaran. :P Dock slutade den med de tråkiga omständigheterna att en av oss fick åka till sjukhuset. :/ Och det var inte jag för en gångs skull... :P


Emil med Theo.


Efter att ha ryddat upp i stugan åkte jag och Emil till Grundsund och åt på Pelles Rökeri. Vilket jag kom fram till var vår första riktigt dejt på tu man hand. ;) Lite sent, men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0