the town

Igår var jag på en date.. Det känns lite roligt att säga det eftersom gud vet när jag senast var på en sådan. :P hehe

Jag valde att vi skulle gå på bio i Gbg, för hur socialt är det med bio liksom, men inte om den är i Gbg och man måste sitta i en bilfärd på en timme, då kan det bli riktigt socialt! ;D Vi gick från att prata om Belgien till kända seriemördare, japp, mycket snack! :P

Vi såg i alla fall The Town med Ben Affleck. Eftersom denna var den enda film som hade drama (vilket han gillar) och thriller/action (som jag gillar), tyckte vi lyckades compa det rätt bra! :P

The town handlar om Doug och hans vänner som är rånare. För att försäkra sig om att deras gissla från deras senaste bankrån inte känner igen dem, tar Doug kontakt med henne. Självklart blir han då förälskad och väljer att sluta upp med alla dessa dumheter, vilket inte är så lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0