the social network

Igår var det torsdag, som blivit den typiska dejtdagen. Även denna gick lyckat! Började med att vi stod på KONSUM i Strömslund för att välja film 5 minuter innan de skulle stänga, de glömde till och med bort oss och hade låst dörrarna då vi skulle ut. :P Efter det begav vi oss till Maxi för att köpa något att laga, med den beslutsångesten vi hade och ekande magar slutade det med att vi köpte det traditionella tacos!

Vi kollade på The social network. Min kära vän Ojala hade ju tippsat om denna, och hans vänner hade å andra sidan spytt galla över den. Men jag insisterade att man kan lita på Ojalas smak. Jag tror jag tar tillbaka det där! :P hehe Filmen föll mig inte alls i smaken, jag orkade inte lyssna på huvudrollsinnehavaren som pratade så fort, och inte heller Justin Timberlake som låter som en 14-årig liten flicka! Bara rösterna i filmen fick mig att gå i taket! Handlingen var ju bra och så, men är inte så fartfylld då hela filmen går ut på att de är i en rättsal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0