sms mellan mig och Issa

Sitter och läser Issas blogg, hon är lite dålig på uppdateringen. Men tro fan att det är roligt när hon väl skriver, och då det inte handlar om hästar förstås! ;D haha http://trollisitis.blogg.se

Jag stannar alltid upp vid ett visst inlägg om mig och henne.. hahaha Vi är otroliga! ;D

"Sms-konversation mellan mig & Patte

P: Vad gör du ikväll?

I: Tror inte jag gör nått, funderar på att träna, men är egentligen inte så pepp

P: Vi kanske ska ta ett spinningpass om ditt kort täcker det?

I: Ja det gör det, och om inte annat så är det gratis träning denna veckan på F&S

P: Just de, fan, då är säkert redan spinningen fullbokad, tror du inte det?

I: Finns nog risk för det, men vi kan ju chansa och är det fullt så kan vi ju gymma

P: Eller ska vi ta en HPkväll hos mig, jag kan baka kladdkaka!!

I: Asså så npga är det ju inte att träna! När kan jag komma?"


Kommentarer
Postat av: Issa

:)

2011-02-01 @ 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0