conversekopior

Men förra veckan unnade jag mig lite skor.. :)
Eftersom jag hamnade på SkoPunkten var jag bara tvungen att köpa tre par skor och få det billigaste paret på köpet. Tanken var egentligen att jag skulle köpa ett par skor och mamma resterande. Men jag blev så sånt vårhumör och kände ett starkt behov av tygskor! Jag som sällan är för färger kände att jag kan satsa på ett par billiga färgglada conversekopior.


Conversekopior 199;- /SkoPunkten
Boots 199;- (nedsatt från 399;- sikket kap ha?) /SkoPunkten
Beiga byxor 199;- /GinaTricot

Så jag fick 3 par skor och ett par byxor för bara 597;-
Hallelulja! ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe sa det blev dom anda. Dom var snygga! Hoppas pa att hitta akta i Bangkok. Eve hitta ju for 150 kr!!

2011-02-15 @ 09:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0