24-timmars spinning

I helgen var det sjunde upplagan av 24-timmars spinning på Friskis & Svettis, och ni trodde väl ändå inte att jag skulle missa detta!? ;D
Det var första gången jag deltog, och jag har faktiskt inte förstått varför jag inte tänkt på detta tidigare. Så jag har min frisör Sofia att tacka att hon drog med mig. Det var jättekul och vilken upplevelse! Som ett discotek med spinningcyklar, fullt med discokulor i taken, lampor som lös i neon och en Dj som remixa under natten.

Under dygnet som gick var vi allt från 7:e till 53:e plats, så det var inte det lättaste som ni säkert förstod. Det hela gick ut på att cykla "lika långt" som ledaren, alltså hålla samma takt.. Sjukt svårt!

Sov otroligt lite det dygnet, om jag inte spinnade så jobbade jag. Tur för mig att Willys ligger precis vid Friskis! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0