chipmunks

Wow, blev både gym och spinning idag, hardcoreday! ;D Det är roligt att se hur mycket annat man kan hitta på än att läsa denna jävla organisationsmetaforsboken! Den måste va utläst på torsdag, så nu får jag sätte igång känner jag! Det är till och med så illa att jag storstädar mitt rum nu medan jag lyssnar på Alvin and the chipmunks! hahaha Kommer jag bli dum i huvudet efter att ha lyssnat klart på den skivan? Yes, I think so! :P

Idag efter skolan åkte jag hem till mormor Sonja och hjälpte henne laga middag, jag blev själv förvånad över mina matlagningstalanger, jag som inte trodde jag hade några gjorde stordåd med hemmagjorda köttbullar med kokt potatis och brunsås! Tack gode gud för Iphone med internetuppkoppling så att jag skulle veta hur man gör brunsås! :P hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0