skypedate med Corny

Idag spenderades största delen av dagen med Issa! Promenad längs kanalen i det härliga vädret, häng hemma hos mig, middag och skypedate med Corny nu på kvällen! :) Blev inte plugg vilket jag egentligen hade planerat, men ajja, sånt händer! :) Risigt lär jag ligga till på seminariet på torsdag, då jag ska ha läst ut boken Organisationsmetaforer för att kunna diskutera den, men det tar jag då, eller? ;)





När vi skulle in till stan för att hämta vår sallad som skulle dräpa våra hungerkänslor så stod han på Velandas återvinningsstation. Issa såg hur min blick blev allt stirrigare, jag bara gapa, fick fram hans namn. Jag kunde varken gasa eller växla då fötterna bara krampade. Det blev så att Issa fick fråga om hon skulle ta över! haha Oturen nu såhär i efterhand var att han lutade sig in i bilen just då vi åkte förbi. Men den röven, den kommer förbli i min näthinna ett tag framöver! Tack! ;)


Kommentarer
Postat av: Issa

Och den bilturen kommer förbli i mitt minne föralltid ;)

2011-04-05 @ 14:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0