stimulans nu efter..

Efter många timmar framför böckerna de senaste veckorna tyckte vi att vi förtjänade oss en shoppingdag i Gbg. Eller, vänta lite nu.. Jag köpte aldrig några böcker, och den kursen som jag troligtvis klarade la jag bara en och en halv dag på. Ja, men vi behövde lite stimulans i alla fall! ;D haha



Här är resultatet av den dagen.. Rätt stolt över mig att det inte blev mer! :)


Vårjacka 300 ;- 600;- /MONKI


Stentvättade jeansshorts med hög midja 249;- /H&M
Leopardmönstrad kuvertväska 99;- /H&M
Nagellack i svart, mörklila och någon pastellfärgad 39;-/st /H&M

Jag hann inte äns innanför dörren innan jag åkte till GinaTricots tjejkväll i stan. :)

Svart huvudbonad /GinaTricot 
Längre jeansshorts 199;- /GinaTricot
Shortsdress med volanger 149;- /GinaTricot
Spetsklänning med volanger 199;- /GinaTricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0