tar maskinerna ifrån mig!

Efter ett pass på gymmet är jag nu redo för dagens äventyr. Blev dock väldigt distraherad på gymmet idag då det kom in en flock på 20 stycken utvecklingsstörda som skulle ta alla träningsmaskiner ifrån mig. Men självklart ska de också få träna. Jag tränar magen någon annan dag istället.. :)

Nu ska jag till Systemet och hämta ut min beställda vodka, som är.. håll i er nu.. KOLSYRAD! Så coolt, när jag hörde att det fanns var jag bara tvungen att testa, 70cl för 390;- Smakar det så kostar det! ;) Sen hoppas jag att jag hinner hälsa på mormor Sonja innan jag börjar jobba 16.45-21! :)


Outfiten består av ett nyinköpt linne från GinaTricot, till det har jag även sättit fast en brosch i form av en blomma. Fräckt va?! ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0