ringa dig

Då har man fått tillbaka tentorna som gjordes för några veckor sen. Marknadsföringen lyckades jag med som jag hade räknat med. Externredovisningen gick även den som förväntat, helt åt pipsvängen! Jag slog numret för att ringa, ringa och berätta hur det gått, som jag gjort tidigare. Men jag raderade numret och la tillbaka mobilen i fickan. För det existerar ju inte längre, du vill inte längre veta?

Nu ska jag försöka hitta på något, börja plugga till omtenta tro? Nej, jag drar hellre ut på promenad, eller ska jag till gymmet? Börjar jobba 18.15, ska lära mig att stänga butiken för andra gången. Sen ska jag klara mig på egen hand! :D Efter jobbet blir det en cider, eller två, eller vem fan orkar räkna! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0