hur många lingon finns det i världen?

I torsdags var det biotajjm med Jocke, Daniel och Amanda! Hur många lingon finns det i världen!! Den filmen var fantastisk! Jag skratta så att jag trodde jag skulle få riktig syrebrist, skratta så att jag fick så oerhört ont! Jag var även nära på att börja gråta! Den filmen hade allt, både det lyckliga och sorgsna! Man skrattade med dem, och inte åt dem!
Helt klart 5 lingon av 5 möjliga! ;)

För er som inte hört så handlar det om en oansvarig kille, vilken jag mer vill kalla bara har oflyt. Han blir utkickad av sin flickvän och tvingas flytta till sin bror och skaffa sig ett jobb, som rehabliteringsassistent, eller vad det nu kallas. Han lär då känna dessa underbara utvecklingsstörda som får han förstå, få insikt på livet sitt! Underbar!



Här har vi Jocke som kom hela vägen till Velanda för att hämta mig, gentleman eller vad? :P hehe Och en sak till, visst blir man så ..... när en kille har snygg bil!? ;D hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0