the chamber of secrets

Igår hade jag det riktigt kul och mysigt. Jag bestämde mig för att lära känna min bil lite, nu när det var snö och halt för en gångs skull! ;D haha Gud, så helsikkes kul!! Corsan var mycket roligare än mammas Getz som jag använt mig av tidigare. Och nu.... hur kul som hellst! :D Nu är det tvättning som står på tur dock, inte lika kul.. :P 

Efter det åkte jag till Issa och hade vår traditionella Harry Potter-kväll. Jag är nog den enda varelsen på hela jorden som inte sett dessa filmer, och Issa, hon är helt fanatisk! ;) haha



Yepp, så kvällen slutade toppen. :) Nu ska jag iväg på ett spinningpass, sen working 13-18. Och ikväll, bowling (förhoppningsvis)! ;D

See yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0