inte lika tur..

Idag hade jag inte lika tur.. Igår när jag var på väg till Överby ringde jobbet vilket resulterade i inget shoppande! Phuu.. ;)

Men idag tog jag mig hela vägen ut dit.. Och tro det eller ej, jag har nog seriöst tappat shoppingsuget. Jag shoppade näst intill inget i Bryssel och innan det väldigt lite, och nu efter, typ INGET! Det är väldigt blandade känslor, lättad för att jag inte ständigt behöver oroa mig för att pengarna är helt slut i slutet av månaden. Och lite dystert att jag inte hittar något som är snyggt på mig..

Och riktigt förvånad blev jag när jag såg att BIKBOK hade öppnat på Överby, sign på att jag inte varit där på ett tag! Lite stolt är jag må jag säga!! ;)

Som mamma sa lite ironiskt när jag kom hem idag; Inte mer påsar?! ;O


Halsduk 149;- /BIKBOK
Jeans Silvia 199;- /GinaTricot
Glänsande leggins 149;- (var tvungen att köpa nya eftersom mina är såå slitna, riktiga favvosar) /GinaTricot


Topp 299;- /BIKBOK

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0