Inflyttningsfest hos Anna K.

I fredags var det inflyttningsfest hemma hos Anna K. Jättetrevligt vilket man skulle kunna ana! ;D hehe Skönt att ta det lugnt med en massa underbara människor efter en hel veckas jobb.. :)


Detta kallar jag; Catching the moment! :P haha Här är det meningen att vi posa framför kameran, men små-lulliga Anna fick för sig att välta ett glas.. ;)


Här sitter vi och spelar "Absolut överens", nog det bästa party-spelet! Hur roligt som hellst efter några öl! :P haha Jag kan ju säga att jag som nykter skrattade så jag fick ont i magen!! :P






Som vanligt hittar vi Daniel där maten finns! ;D haha Det är jag och Daniel, mattokiga! Som tur var det jag som stod för bilden nu, annars hade det varit minst lika sannolikt att jag stod där! :P



Här står vi och sätter upp Annas inflyttningspressent, badankor i badrummet, ett måste ju! ;D Klockrent!

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0