tacos när resten av familjen är på bus

Shit sikken bra låt jag nyss hörde på NRJ! Rihanna och Eminem har gjort en uppföljare av den underbara låten "Love the way you lie" som jag haft som ringsignal sen första gången jag hörde den, men nu är det dags för uppdatering! :P

Ska iväg och köpa lite tacos snart, idag är det jag som lagar mat eftersom alla i famlijen är ute på annat bus. :) Ikväll är det där emot jag som står för buset, födelsedagsfest hos Åsa på Elefanten, efter blir det nog födelsedagsbarnets favoritställe: Oleary's! ;D


Kommentarer
Postat av: a.

Det är Rihannas version av Love the way you lie...och den har funnits ett bra tag! är med på Rihannas senaste album bland annat...

2010-11-23 @ 09:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0