kan bli en grym dag

Gårdagen hade jag sånt jävla oflyt, hela dagen!! Det började då jag skulle till jobbet och se om jag fått någon ny tid, då visade det sig att jag hade fått en tid, samma dag! (felet på min sida eftersom jag glömt kolla tidigare) Den fick jag säga nej till då eftersom jag hade föreläsning, vilken jag kom försent till för att jag missuppfattat tiden på en helt timme! Tyckte dock att den var rätt onödig eftersom det bara var allmän information om den nya kursen, vilket då fick mig i tankar om att jag faktiskt skulle kunnat jobba.. Och inte nog emd det, igår kväll när vi skulle till Emmas, tro tusan att det var stängt.. Tur att man alltid kan lita på Mamma Mia restaurang! ;)



Asch, ny dag! Och det helt utan missöden än så länge! :P Haft lite kul med min bil hela morgonen (utan i-dikes-körningar) och nu ska jag till jobbet 13-16.. Har på känn att detta kan bli en bra dag! ;D

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0