sjuk dag på jobbet

Haft en så sjuk dag på jobbet! :) Först kom en kille utklädd, och gissa till vad! EN HÄST, han hade ett stort hästhuvud..

Sen såg jag han.. ja, vad mer finns det att säga om det?

Och så kom en kille, rätt snygg. Och så började jag skratta och kunde inte sluta (jag tänkte på hästmannen). Han trodde säkert jag var helt dum i huvet. Och jag förklarade om och om igen att det inte var han jag skratta åt, vilket gjorde saken bara ännu värre. :P

Sen spillde jag ketchup över hela mig, eller det var ett barn som skulle ge mig en trasig flaska och så tappar hon flaskan och jag försöker göra en snygg räddning vilket slutar förödande. :P

Och så välte jag fullt med korgar över en tant.

Sen frågade en kille efter mitt nummer, och jag avböjde.

Har det hänt mycket eller vad? :)

Undra vad som kan hända imorgon när jag jobbar 14.15-19.45? hehe

Take care


Kommentarer
Postat av: Issa

Funderar på om jag ska byta till Willys istället. Verkar ju faktiskt som att de händer en hel del kul där ;)

2010-03-18 @ 15:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0