hasir dance restaurang

Andra dagen på beachen var det röd flgg som gällde. Men stoppa det två dumma svenska tjejer som åkt flera tusen mil för att just få svalka sig i det blå?! NEJ! ;D







Här har vi lite bilder av Maddes tappra försök att ta dig ner i plurret! ;)






Och mina inte lika vågade försök.. ;) Får använda i mitt försvar att jag hade ett par rattar att hålla koll på också! haha







Hur lyckas man med en posé i detta tillfälle, hmm.. ;)







Det blev självklart utgång även denna kvällen, inte har man tröttnat än! ;D













Jag glömde väl inte att nämna att namnet på vår favoritrestaurang hette Hasir Dance Restaurang! ;D Ni kommer få se bilder då båda Madde och jag dansar med dessa knäppgökar, wait and see! ;)




Jag som redan är drinkgalen tjej av mig drunkade i alla dessa happy hours-drinkar! Var tvungen att variera mig eftersom de inte hade Cosmopolitan, men jag fick mig ett par nya favoriter faktiskt! :) Jag höll hårt i mitt "jag har aldrig tatt en shoot", det höll jag fast vid också, så Madde fick även mina! ;P Se så nöjd hon ser ut!!



Take care


Kommentarer
Postat av: OJALALALALA

Gud vilka hÄrliga bilder :D ni ser ut att ha haft det jäkligt nice babe <3

2010-06-15 @ 00:21:52
URL: http://olgasdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0