20-årsfest i Velanda

Så, då har även jag nu haft min 20-årsfest! Den var verkligen hur bra som hellst, kunde inte varit bättre! Och tack till alla er som kunde göra den ansträngningen och ta er ut till Velanda för att festa! ;D Och jag vill lova er att gästlistan hade ju bland Trollhättans 34 tyngsta namn! haha ;D Här kommer lite pics från kvällen..


Ledsen att göra er avundsjuka, men även denna fest hade VIP-gäster som anlände lite tidigare för att få äta god mat och snacka.


Självklart var det jag som fick stå för grillningen denna kväll eftersom det var jag som var värdinnan! ;D mohaha Men fick god assistans av min kära vän Issa! ;)



Självklart blev det även lite kubbspel! Ett måste när man har trädgårdsfest! ;)



-Det sitter fem knarkare i din soffa!   -Va? Bara fem? Det ska vara fullsatt!   hahahaha




Fick sno lite bilder av Tammpere eftersom jag var så usel på att fotografera denna kväll.. :P






Take care


Kommentarer
Postat av: floman

Roligt kalas patte, bra jobbat:)

2010-07-05 @ 21:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0