tack willys

Gud tacka Willys!! Mamma ville dra ner mig i fördärvet genom att åka till Överby och till inget mindre än GinaTricot, mitt missbrukarställe no. 1! haha ;D Efter att bara hunnit plocka åt mig varor för 200;- ringde Willys och självklart kom jag till undsättning!! ;)

Efter en slitsam dag på jobbet stod jag utanför Willys och invänta min kära moder som skulle komma och hämta upp mig.. då glimtar jag hans bil, jag blir varm och ett leende väcks.. men det byts snabbt till besvikelse när han ser mig och vänder på parkeringen.. han hatar mig verkligen just nu, men klandrar jag han? Nej..

Denna kvällen spenderades med Madde och semesterfirarna Henka och Berglund. Vi glodde Transformers.. Bästa filmen som någonsin gjorts om ni frågar mig... och jag bara ÄÄÄLSKAR Megan Fox!

 

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0