videochatt med ojala

Igår hade jag och Ojala videosamtal via msn. Jag har inte använt mig av min webcam sen jag gick i sjuan eller något. hehe Så jag kan säga er att den var dammig när jag tog ner den från vinden. Trodde faktiskt att den inte skulle funka, but it did! :D Här har vi en gammal bild på mig från min cam i sjuan. ;) Jag ser nästan lika dan ut, utvecklas fan inget. ;)



Det var så roligt att se henne igen, först kom bara en massa tårar och mummel om att jag saknar henne. Men efter en stund kändes det faktiskt som att jag var med henne. Vi kollade in bloggar och H&Ms hemsida på var sitt håll. Sen var hon med mig när jag lagade mat i köket (tack bärbara) och jag var med henne när hon åt kvällsmat.

Jag är så lycklig att vi fortfarande kan ha den kontakten vi hade. Tack gode gud för att tekniken går såppas frammåt. ;D

Idag hinner vi dock inte chatta, hon dissar mig för att ta en öl ute med en  annan barnflicka där nere. Hon är la förlåten för denna gången. Ha det så kul, ta det bara lugnt med ölen bruden. ;)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0