shopping á la Överby

Första dagen i Sverige och jag var bara tvungen att shoppa. Samt att jag fick hämta ut paketena från H&M som kommit under veckan!



Kate Moss säger att inget slår känslan av att vara riktigt skinny. Skulle inte vilja hålla med henne angående den punkten, INGET slår känslan av nyinköpta kläder! Den lyckan är oersättlig!





Från min H&M beställning från internet: turkos klänning med stenar, likaså en svart. En grön-brun vardagsklänning, likaså en svart. Blommiga short. Mönstrad bikini. En svart kofta.




Från min shoppingrunda på Överby: jeans från GinaTricot (mina första jeans på typ ett år). Sneakers från H&M. Träningtopp från H&M. BH från H&M.

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0