pizza klockan 9 imorses

Eftersom inte skolan kommit igång riktigt än så tog jag mig an lite jobb idag.. eller ja, BARA 10-19. ;) Var så himla morgonpigg idag, och ingen lunch hade jag fixat. Men vet ni vad jag då fick för mig att göra? Pizza! Så jag ställde mig klockan 9 imorses och gjorde pizza.. haha



Efter en lång arbetsdag drog jag iväg till gymmet. Det var så skönt att äntligen komma igång nu igen efter tentaperioden. Det är sällan jag tränar på kvällen, men idag fick det ju bli det. Och nu vet jag varför jag aldrig tränar på kvällar, det var som att va på zoo. Det var lite roligt, för har ni sett Meangirls då Lindsay inbillar sig verkligheten som hennes liv i Afrika? När alla männsikor beteer sig som apor. Sån liknelse fick jag idag. Fnittrade tyst för mig själv. :)

Nu ska jag däremot sova, blir skola imorgon och pizza till lunch! ;D mohaha

Take care


Kommentarer
Postat av: ronny

Jag gjorde pizza igår.. :)

2010-01-18 @ 22:42:10
URL: http://vegetarisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0