nyår 10

Då var det bilder från nyårsfesten hemma hos Mikaela. :)



Här ser ni Johanna Johansson, Johanna Tammpere, Lisa, Johanna Skoog, och Mikaela.
Litet och skönt gäng.



Och lite ölspel som alltid.

Efter det bar det av mot stan för att kolla in fyverkerierna. Alla frös utan Patricia, för hon hade sina uggs. ;D

 

Sen blev det  Lipz för brist på annat. Jag kan väl erkänna att jag ville även dit i hopp om att han skulle vara där. Men egentligen, hur skulle jag kunna tro att han är där på självaste nyårsafton när han inte äns gillar stället. Jag såg han aldrig och när allt drog sig mot sitt slut fick jag höra att han hade varit där. Jag hade missat han. :/
Yeppyepp, mitt nyårsfirande var i alla fall supermysigt! Me likie.. ;)

God fortsättning på året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0