You i Bryssel

Efter en kväll på Antwerpens gator satte vi oss i bilen för att börja förfesta samt byta om. Vi visste inte bättre om staden och vår karta visade oss inte stans bästa förfest! ;D haha


Jag körde nyktert som alltid, vilket jag själv väljer. :P Men väl ute smutta jag lite av de andras drinkar, i Belgien är det en gräns på 0,5 promille. :)




Men när vi väl skulle in på La Rocca runt 12-slaget ändrade vi oss och ändrade kursen till Bryssel för att gå till You där det var universityparty! :D


Jag och Nico


Den grymt coola bartendern, uppfattade dock aldrig hans namn.




Så när klockan närmade sig 6 på morgonen bestämde vi oss för att ta oss hemmåt. :P
Där var det helt sjukt, inte som i Sverige om man säger så. Där får man röka innomhus, så mitt hår lukatde som fan dagen efter, även efter 3 shamponeringar och en hårinpackning! :O Och det var inte bara cigaretter som röktes, utan det var också maijuana. :P Och droger var man nära, blev tillfrågan om ecstasy och jag vet inte vad. :P Och matglad som jag alltid är ville ju förstås ha nattamat, men det enda man hade och välja på var våfflor! :P haha Inga gatukök är öppna så sent, utan det är våffelstånd. hehe

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0