jag på gatorna i Bryssel med tjejerna

På lördagen gav jag och Ojala Bryssel ett sista försök att visa sin turistvänliga anda! :P Nattie var såppas trött att vi fick lämna henne hemma. ;)

I Bryssel mötte vi upp Linn och Sara. Jag fick testa belgiska våfflor, ta på den statyn som ger tur, kollade in den kissande pojken och till sist lite shopping! ;)

Det roliga med denna statyn var att den kanske verkligen funkar. Jag hade väntat hela veckan på att han skulle höra av sig, och samma kväll fick jag ett sms av han. Vi började då fundera på vad som skulle kunna hända om jag hade slickat statyn. haha ;D usch

 

Det blev en somrig klänning från New look, tänkt den en sommarkväll med en sliten jeansjacka och gladiatorsandaler! Me likie.. ;)

 

Och som turist var jag ju bara tvungen.. ;)



På kvällen var det meningen att vi skulle till You igen, men Ojala fick sånna magsmärtor så vi stannade hemma hela lördagkvällen och kollade på Forrest Gump, Hulken, Superman returns och Hip hip hora. :) Det var egentligen meningen att vi skulle se på Melodifestivalen, men eftersom Nattie hade rört tvn vilket hon inte skulle gjort fick vi inte sett det. På samma sätt som hon rörde datan och internet försvann! ;D haha Men vi älskar henne lika mycket för det (tror hon ja)! ;) haha

 Och jag åt nog den äckligaste pizzan jag någonsin smakat. Valde en pizza med fyra olika ostar, trodde självklart det handlade om Gouda, Prästost eller hushållsost! ;D haha Men det var mögelost, smakade gummi! :P

Take care

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0