thermo stim

Tre dagar in på mitt nya liv och jag har redan tröttnat på havregrynsgröt! :P Kunde inte säga nej till de andra när de skulle till KK i Skoftebyn. Så, pizza blev det.. hmm.. ;D



Men efter skolan gick jag till PF och köpta Thermo stim från OLIMP. Tabletter som ska öka fettförbränningen samt öka prestationsförmågan vid träning. :) Självklart förstår jag att detta ska värvas med sund kost, men det är ett annat kapitel. ;D tihi



Ser ni storleken på tabletterna!? :O Och dem som känner mig vet hur svårt jag hade det när jag började med p-piller. haha P-piller är inget i jämförelse med detta. :P

Började snacka med Tim om dessa "piller" på gymmet, om att jag verkligen behövde dem, och det NU! Mannen bredvid oss började nog undra. haha Och snäll som Tim alltid är sa han att jag inte skulle behöva dessa tabletter, vet att hans tanken är god. :)

Take care


Kommentarer
Postat av: Ojalalalala

Haha du är bäst :D

2010-02-03 @ 22:25:04
URL: http://olgasdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0