snart alla hjärtans dag, vart ska jag ta vägen?

Alla hjärtans dag kommer framskridande i allt högre fart! Jag har aldrig direkt brytt mig om alla hjärtans dag, jag antar jag att jag varit så säker på mina förhållanden att de inte behöver sådana töntiga dagar. Förra året var jag uppe i Idre med tjejerna och året innan det var jag på KENT-konsert. Men nu, nu när jag är själv har jag sådan panik inför dagen, man vill så gärna ha någon som man kan krama om och säga att man älskar. Denna dagen är hemsk för oss singlar, bara påminner oss om hur ensamma vi egentligen är. Min enda räddning detta året var jobbet, jag skulle ha jobbat hela dagen, men den tiden togs ifrån mig, NO! :(


Idre 09

Och jag vet att mina tankar kommer gå till Taylor Swift och hennes boyfriend, hur de kommer fira denna dag.
"FAN" är det enda ordet jag kommer på som beskrivning för tillfället!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Patte, detta är andra året i rad jag har någon babe på alla hjärtans dag, och första året jag faktiskt umgås med honom då (idre spökade förra) och jag har klarat mig galant och det kommer du också! Bara du ställer in dig på att det egentligen bara är en vanlig dag som handeln vill tjäna extra cash på! Jag jag kan krama dig =) :P

2010-02-10 @ 22:17:02
URL: http://www.conken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0