shopping i Bryssel

Idag blev det en del shopping som sagt. :) Let me show you...

Redan de första 10 minuterna insåg jag att jag aldrig skulle klara en hel dag i mina lårhöga stövlar på Bryssels gator av kullersten så vi drog in i närmsta skobutik och köpte ett par converse till mig! ;D


Ett par gråa mocka från New look för 25 euro. Där vill jag bara säga er att det fanns fantastiska kläder, för en billig peng dessutom.


Även denna tunika kommer från New look för 25 euro.


Blå-vit-randig topp med öppen rygg feån New look och jeansshortsen kommer från H&M. (gör mig sakta men säkert redo för sommaren) ;D


Men innan sommaren kommer våren(btw), och den ska jag möta i denna vackra jacka från H&M. :)


Även denna från H&M, är helt såld för axelgrejjen för tillfället! ;)


Take care


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh va jag gillade skorna och även klänningen! skitsnyggt!:) ses när du är hemma:)

2010-02-18 @ 11:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0