mycket pengar spenderat på bara 30 min

Ge mig en halvtimme på Överby och jag spenderar 1 500;- :O Jag hann bara igenom 3 butiker innan jag insåg att det bådar inte gott! haha ;D


Från H&M blev det: svart långtröja med detaljer på axlarna 399;-
Sliten jeansskjorta 199;- (har länge funderat på dom från GinaTricot, men kände aldrig att de satt så som jag ville, och nu har jag äntligen hittat den snygga figursydda och slitna)
Vitt linne med Marilyn Monroe-motiv och stenar 149;-


Från CUBUS: svart tröja med nitar på axlarna 299;-


Från SkoPunkten: Två par ballerina i brunt och svart med nitar 199;- st
Pumps med nitdekorerad ankelrem 349;-
Sen får vi inte heller glömma att SkoPunkten har den brillianta idén om tredje paret på köpet! ;D Jippi! Dock en mycket negativ del är det att man inte får med skokartong, vilket är surt för mig eftersom jag staplar lådorna, för att bevara skorna på bästa sätt. :) Vet någon kanske vart man kan köpa liknande skokartonger? :)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0