morgon i Waterloo

God morgon alle sammans. :)


Att ligga och dra oss tar kål på mig. Tänker mer på allt och ingenting. Inte kan jag sova iaf. :P
Idag funderade jag bl. a. på hur bra att blev mellan mig och han innan jag drog. Allt känns så bra nu här när jag vet att han finns där när jag kommer hem. :) Men det jag fasar för, är att han skulle ångra det sista. Att han backar tillbaka som han gjort typ 10 000 gånger innan.

Japp, men det får jag se när jag kommer hem. Nu ska jag parta loss med mina brudar i Antwerpen. Innan det ska vi försöka få vaxat mina ben. Bokade tid försent hos Ingrid på Thermal Spa innan jag skulle åka. :( Så typiskt mig. :P

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0