marknadsföring: check!

Då var nästa tenta avklarad. Fick tillbaka resultatet från Marknadsföringstentan idag, Godkänd! Jippi! Känns som jag flyger på moln just nu. Men redan nästa vecka inväntas nästa orosmoment, tenta i microekonomi, dock är jag i Bryssel då. :( Ajja, får satsa på omtentan istället.

Det var nämligen så att jag hade väntat flera dagar med att boka biljetter i hopp om att tentatillfällena skulle dyka upp på schemat, men det gjorde dom inte så jag bokade. Självklart med den maximala oturen som jag har lyckades den hamna då jag är borta. Och guess what.. det är värt det! ;D

8 dagar kvar tills jag drar till Ojala i Bryssel! (love)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0