ingrid kläckte världens nyhet

Dagen har varit så seeg. Dagen började efter bara 3 timmars sömn, och att inte vakna upp hemma förstör hela dagen på nått sätt. Efter att ha stigit upp drog jag till Ingrid på Thermal spa för att få mig en vaxomgång och ge henne det senaste "gossip" :P Inte nog med det, hon gav mig den mest spektakulära nyheten; hon är på tjocken! :D Så glad för hennes skull, hon kommer bli världens coolaste mamma. :) 

Inte har jag "hunnit" träna heller. :( Istället tog jag en långt bad när jag kom hem. Och efter att ha hört att Frida och co. var på Strandgatan och fika tryckte jag gasen i bott mot stan. ;) hehe

Mackan och Andrej

Eftersom ingen bild blev bra på mig och Frida så får denna duga. haha ;)

 

Efter att ha suttit i skolan hela dagen och typ inte fått något gjort så är jag nu hemma och väntar på pizza! ;) Ingen träning, fika och sen pizza på det, vilken syndare. ;P

Kvällen kommer att spenderas med Helena. Antingen så drar vi på fest eller myskväll med film. :)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0