börjat packa, ser inte lovande ut

Dagen blev riktigt lyckad vill jag säga för. Förstår inte vad det är som jag fasat så inför. ;D
Jag var först och gymmade med Martin vS., helt slut efter han kört runt med mig, armarna känns som spagetti bokstavligt talat. ;D 
Sen blev det firande av mamma som fyller 44 bast! Grattis! :)
Och middag på Butlers med Jonas. Jättego mat.. mums.. :)

 

Nu har jag till och med börjat packa lite smått för Bryssel. Ser inte lovande ut vill jag säga er, har packat ner 10 st olika partyoutfits, och 5 par skor. Fyllt väskan till hälften, men den halvan som är kvar ska räcka till hygienartiklar, "vardagskläder", underkläder, utrymme för kläder som jag köper där nere och etc. Jag är såå körd! :P

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0