att jag fortfarande häpnas är ett mysterium

Idag åkte jag till Gbg för att hämta min bror Emil från sin mönstring. Helt utan karta eller GPS, bara en simpel vägbeskrivning i huvudet jag fick igår kväll när jag låg och halvsov. Jag fattar inte varför jag ibland tvivlar på mitt lokalsinne och dess körförmåga. Jag hitta dit utan problem, jag tog till och med en annan väg som jag trodde skulle vara en genväg, och gissa vad... DET VAR DET OCKSÅ! ;D Att jag fortfarande häpnas av mina kunskaper är ett mysterium. ;) haha

Nu däremot väntar jag på att Martin ska komma förbi, vi ska nog hyra en film eller något, och om jag får bestämma så blir det the ugly truth. ;) Hört att den ska vara riktigt bra..

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0