allt händer mig när jag är ute och går

Kom äntligen in efter en kvällspromenad. Gud vad det snöar! :)

Jag vill säga er, att ta en promenad med mig är rätt händelserikt. Jag vet inte om det är något med mig som får allt att hända eller om det bara är slumpen. :P Det kan hända allt från att rådjur nästan springer in i dig, konstiga männsikor stannar och pratar med dig, du får snölaviner över dig, till att bilar kör av vägen framför fötterna på dig. Ja, seriöst, de flesta tror mig inte, men det är sant! Allt det har hänt mig när jag varit ute och gått.

Och idag, kom en plogbil upp bakom mig, och jag fick fullt med snö över mig. Men istället för att bli sur och grinig så skratta jag så att jag nästan vek mig, så typskt mig tänkte jag! haha :D

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0