syskonen Ojala

Var med syskonen Ojala idag på Överby, denna gången hade jag verkligen lovat mig själv att jag inte skulle köpa något, främst för att jag vill ha lite pengar över efter Way out West som är till helgen! Längtat ett helt år efter det!! :D Men efter en stund där ändrade jag taktik, jag har redan tagit ut en hel del pengar, så jag täntke att jag kör på tills kortet säger nej. Och nu undrar jag faktiskt hur mycket jag hade eftersom alla kortköp jag gjort idag gick igenom! :P hehe Här är lite småplock jag tog mig an idag..



De reade ut solglasögon på Accent för bara 50;- paret!! Detta var ett måste eftersom jag efter ha lagt mina solglasögon i förarsätet i bilen (vilket jag aldrig gör vanligtvis eftersom jag är så rädd om dom), men denna gången skulle jag bara ur bilen i 5 min, tänkte att jag inte skulle glömma dom!! Jag ska ALDRIG göra om det!! Det var mina älskade fejk- Ray Ban, letat överallt efter nya utan resultat. Övervägde nästan att köpa ett par riktiga.. Men så hittade jag här om dan ett par Prestige med exakt samma modell, lovely!! Så idag när jag hitta ännu ett par så tänkte jag att det inte kan va farligt att ha en andra reserv, eller? ;) Det blev också ett par härligt röda till de tillfällen jag vill piffa till tillvaron. Och ett par stora brunt tonade brillor! Buffrar upp mig inför sommaren 2011 helt enkelt! :P

Svarta strumpor från TOPECO till hösten eftersom conversen kommer att ersättas nu mot boots som kan torrfälla på vita strumpor, OH NO! ;D

Lite smycken på rean från MQ

Tv-tittandet till hösten ska fyllas med Gossip Girl säsong 2! :D

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0